9 is a magic number

Ojojoj, endast 9 dagar kvar till härlighet.

Jag kom hem för ett ganska bra tag sedan, men internet började inte funka förrän nu. Jag åt en lussebulle till mellanmål, en utav de som jag och Majset bakade. Skolan idag var inget särskilt. Bara lååååååååååååång.

När jag ändå minns, så måste jag bara skriva ner en sak! Igår hade vi vår debatt i skolan och vi diskuterade genusshizzle. När vi diskuterade sexualitet så sa jag något om att om kvinnor kan utnyttja männens starka behov genom urringningar och dylikt. Jag påstod även att alla tjejer har använt sig utav sina resurser för att få något minst en gång, och här är den roliga delen, alla i klassen vänder sig om, garvar och tittar på Kladdis. "Undrar varför alla kollar på Madde?".
HAHAHA, Kladdis lever efter ett motto - SEX SÄLJER. Och alla tillfällen vi får så retar vi henne för olika orsaker. Mottot är bara en utav flera favoriter. Love you girl, you make life a little less hard.
Kisses, L.



Jag och Maddis på Halloween.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0