Andra Avenyn

Har just tittat klart på veckans avsnitt utan Andra Avenyn. Hjääälllllllp. Jag vet att det är värsta b-serien, men den är så sjukt bra när man väl kommit in i den. Varje vecka så kommer tre nya avsnitt. Och det sista den här veckan slutar minst sagt dramatiskt. Jag vill inte paja för er som inte har sett, dock vill jag rekommendera er att se dem ögonblickligen!

Nu laddar jag även ner nyaste Gossip Girl avsnittet, can't waait! Jag har blivit världens serie-freak, jag som aldrig har följt någonting. Hihi, men man måste ju ha något att se fram emot i veckorna. Imorgon är det Desperate Housewives kl 21.00!

Gänget i Andra Avenyn (bilden är från säsong 1)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0