Countdown

Nedräkning nu alltså! Och inte till jul som man kanske kan tro, nej till TRYSIL. Sen kommer ju julen och allt det där med, men först och främst ska jag uthärda dessa tio långa dagar tills jag får komma tillbaka. Bara tio dagar, BARA (var positiv).
Idag hade vi vår debatt om genusfrågor. Det gick bra tror och hoppas jag. Fastän jag var på "the bad team" så lyckades jag nog knixa till ett och annat fräsigt. Sen var matten seg. Hatar prov, speciellt i matte. Pressen är hög. Trots att jag har hyfsat lätt för matte är det alltid ångestladdat. Till lunch var det vårrullar (intresseklubben antecknar).
Svenskan sög. Hon hade ovanligt mycket pms och vägrade låta oss skriva på våra noveller som ska vara klara snart. TACK.
Spanskan var dagens bästa: Vi spelade någon form av ordlek med spanska ord och jag vann med 2 poäng över Hannes som blev ledsen. Sen fick vi tillbaka nationella proven samt uppsatsen. MVG på uppsatsen och ett jippiiiii från mig. På båda nationella mock-testen fick jag VG och det är jag grymt nöjd med. Med tanke på att vi har en hel termin kvar innan vi har nationella på riktigt.

För alla som vill vara snälla har jag namnsdag idag. Grattis till alla er andra som också heter Anna. Sushi till middag har jag varit och köpt eftersom pappa ville lyxa till det (haha) på min namnsdag.
Kisses, L.

Kommentarer
Postat av: alex

grattis!!

2008-12-09 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0