Day after tomorrow

FATTAR NI? I ÖVERMORGON ÅKER JAG SKIDOR!

Idag fick vi sovmorgon från spanskan för att kompensera för en annan lektion så jag började 9.50. Jag lämnade in novellen på svenskan.. Jag hoppas verkligen att den faller henne i smaken. Jag kan inte fatta att det här var sista dagen på den här terminen. Ett halvt år har jag nu känt mina darlings, men det känns fan som flera år.

I alla fall så hade vi utdelning utav våra julklappar idag. Jag hade Maddis som min tomte och jag fick två par ursnygga trosor så jag kan bli lika sexig som hon, haha. Tack älskling! Jag själv var ju tomte med. Clara fick den äran att ha mig (höhö) och hon fick ett roulette-shot spel. Alltså, ett roulettespel med shotglas som man satsar (givetvis med innehåll) istället för pengar. Hon blev skitglad, om hon inte spelar. Hon går på teater så man vet aldrig!

Vi satte oss på 60 när Clara's städerska kom och myste ett tag. Sen hade alla annat för sig så vi begav oss hemåt. Jag stannade till i Vällingby och köpte lite strumpbyxor innan jag tog bussen hem.

Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0