Försmak på julen

Nu har jag just kommit hem från min mormor. Efter den alltid lika långa tisdagen kom Maja in till stan och vi gick i lite affärer innan vi mötte upp mamma. Vi åkte till mormor och Anders på middag och julklappsutdelning. Eftersom jag och Maja åker till Trysil på fredag (3 dagar (!!!!)) så ville hon bjuda oss på något mys innan. Hon lagar som vanligt godaste maten och det var riktigt trevligt. Jag fick en bok (standardpresenten som jag alltid önskar mig), en tunika och ett underklädes set. Mycket nödvändiga och önskade julklappar.

Jag kom hem och såg att det var Titanic på TV. Haaaallåååå. God dag yxskaft. Hur kunde jag missa? Nu ska jag iaf titta lite på det.
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0