He's bad but I'm badder

Ledsen för den usla uppdateringen. Men jag kände inte för att blogga förut.
Idag hade jag matteprov. Det gick sådär.. VG, minst. Sen spelade vi upp vår låt på musiken, det gick förjävligt. Vi lät som om vi haft tio minuter på oss att öva in den, fast vi hade haft flera veckor. Efter vi hade gjort det fick vi sluta tidigare och vi gick då och åt en tidig lunch. Det var risgryngröt som smakade.. speciellt.

Clara kom när vi satt där och vi begav oss till 60 för att fika och prata lite innan det var dags för julshoppingen. Jag drack en chai-latte som var yummi. Sen kom Veras kusin och snodde henne så jag, Clara och Lollis fick shoppa ensamma. Jag köpte present till pappa, mamma och en kompis. Vad det är avslöjar jag inte, någon av er kan ju läsa min blogg?

Väl hemma flertal timmar senare var det bara att hjälpa pappa med middagen och sen spelade jag och Maja buzz. Jag vann såklart.

Nu ska jag förbereda recept och inköpslistor tills imorgon då jag ska ha julbak för mina närmaste.
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0