I'm a monster, I'm a killer

Orka mor. Hon dampade just loss när hon kom på att jag "snott" hennes sjal som hon skulle ha med sig till Thailand. Saken var att jag lånat den igår eftersom den låg i en hög med nytvättade kläder (däribland mina egna) så jag tänkte att eftersom det gick bra att låna förut så kan jag låna igen. Men nu var det tydligen hennes Thailandshög. Och då ifrågasatte jag varför hon snott min tröja och då blev hon tyst. Så nu är vi assura på varandra. BRA MORSAN. Jag åker fan till Norge i övermorgon och hon är på det här humöret!? Suck.

Jag kom på en sak, jag och mina kompisar har världens bästa kodord. När som helst kan man ringa och säga "Glömde jag mina byxor hos dig i helgen?". Då vet personen i andra änden att det är någon form av kris. Ofta gäller det skabbiga män som stalkar en och då ringar man inte gärna och gapar att en äcklig snubbe föföljer mig. Nej med kodordet(n) så fixar man stöd plus att de blir avskräckta när man pratar i telefon. Smart va? Finns det några andra tips på koder som ni använder er av?
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0