Lisen THE Chef

Morrn! Puuuuh, äntligen får man sitta ner ett slag! Har just lagat klart middagen. Mamma fick för sig att vi skulle laga en dag var den här veckan och idag var det min tur. Eftersom jag slutar sent på tisdagar så var det i princip att åka hem och börja laga. Nu är jag alltså klar. Det blev kycklingwraps a la Lisen. Jag hade i massa goda grönsaker och kycklingen. Därpå prövade jag på Keldas nya creme fraiche med ingefära och rosmarin. Alltihop ner i en bunke och toppa med cashews. Självklart ska allt ätas i ett tortillabröd. Hoppas det blir gott nu bara!

Idag var det en lååång dag i skolan. Men jag fick mycket gjort vilket var skönt. Vi hade bl.a mock-test i spanskan på nationella, hördelen. Det var inte så hemskt som jag kunnat föreställa mig men några klurisar fanns allt.

Nu måste jag gå och servera min moder som tydligen inte sovit tillräckligt då hon nu har grov pms. Önska mig lycka till.
Kisses, L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0