Oops she did it again

Imorse hade jag lång sovmorgon och när jag satt på tunnelbanan så plingade ett sms in;

Från Camilla:
" Gissa vad jag ska göra på torsdag!?!"

Trots att klockan var så mycket var jag trött och svarade lite halvhjärtat att jag inte hade någon aning. Strax därpå plingade det till igen.

Camilla:
"Jag ska pierca tungan :D"

Folk på tunnelbanan måste ha tyckt att jag var dum i huvudet för jag satt och gapade som en fisk. Jag svarade något i stil med:
"Whaaat? Jag visste inte ens att du ville pierca dig!"

Gissa vad man får tillbaka:

Camilla:
"December, december, lura sillen!"

That totally made my day! Jag är läskigt lättlurad så Camilla tar varje tillfälle hon får att driva med mig. Idag är det ju första december och för er som inte har läst det inlägget, kolla på "Juni, juni, lura sillen". Då kommer ni haja allt.

Tack gullis-millis för att ha lyst upp min dag!
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0