Tredje Advent

Heeeey. Idag har jag stressat som vanligt. Vaknade vid tolv så jag var iaf utvilad! Gjorde i ordning mig på en halvtimme och sedan satte jag mig på bussen på väg mot stan. Jag vankade runt hela dagen och tittade på massa saker. Jag hittade presenter till mamma, Maja, Clara och Camilla.
Jag beslöt mig för att gå ensam eftersom när jag gick med Clara och Lollo i fredags fick vi inte mycket gjort. Men det är väl det dem säger, man shoppar bäst och effektivast ensam. Vad jag hittade får ni veta sen, efter jul.

Nu har jag precis kommit hem till mami. Här ska jag vara tills på fredag då det bär av till Trysil igen, i två och en halv vecka. Den du! Ja justdet, idag är det ju tredje advent. Myys..
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0