Travel the world and the seven seas

8. Endast 8.

Idag så var Vera i riksdagen och gick i deras Luciatåg - faaancy. Hon kom därför senare till skolan och hade oturen att missa Spanskan då vi bara hade grammtik. Ja, vad väljer man? På svenskan dog jag sju gånger när vi bara fick ha någon dötrist genomgång angående servrerna eller någon sån skit som vi har i skolan. Till lunch var det julbord så vi fick avnjuta julskinka, sill och julmust för första gången i år för min del. Det var stämningsfyllt och man börjar verkligen haja att det snart är jul nu.

På son så blev vi tilldelade våra ämnen på uppsatserna vi ska skriva. Ämnet är internationella relationer inriktning konflikter. Jag fick situationen i Algeriet där byar blir nedbrända och polisen "råkar" dyka upp fem minuter efter bovarna dragit. Vette fan vad jag ska skriva, men det måste ju lösa sig på något sätt.

När jag kom hem så var det handboll på tvn, Sverige mot Kroatien. Jag kom in i andra halvlek och då hade Sverige en ledning med tvåtre mål. Matchen slutade 29-24. Till Kroatien. BESVIKELSE.

Nu ska jag lägga bort laptopen och fokusera på matteprovet imorgon. Någon borde slå mig så jag vaknar till och fattar allvaret i situationen. Som det är nu är jag knappt berörd.
Kisses, L.

Kommentarer
Postat av: emma

svar: HEHEHE I KNOW, RIGHT? :D

där fick du din klutt

2008-12-11 @ 22:28:24
URL: http://schlemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0