Yes.

Yeeesssss. Jag kom in på interneeeet.

Morgonen började bra och dåligt. Jag försov mig, vilket kanske inte är så bra, men jag slapp so'n då vi tydligen inte gjorde annat än en rundtur i biblioteket. Ett annat plus var att jag vart grymt utvilad! Jag kom till skolan i tid för lunch och sedan var det bara engelskan kvar innan vi slutade. Vi började titta på en film; Dr. Strangelove. En svart-vit rulle som hade flertal lustiga dialekter så man förstod typ noll utav vad de sa.

Efter skolan så sprang jag till åhléns för att köpa vanligt presentsnöre så vi kunde knyta alla ihop alla candycanes med lapparna som vi hade förra veckan. Jag stannade till halv fem för sedan var jag tvungen att rusa hemåt eftersom jag skulle laga mat åt hela familjen idag. Det blev ceasarsallad till middag som uppskattades av både mor och syster (fast hon sa att den smakade bajs för att hon har pms).

Nu sitter jag i soffan efter att ha diskat upp och ska renskriva/finslipa på min novell.
Kisses, L.


Vera och Stina bakar för fullt på vår julbaksdag hemma hos moi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0