20/5

God kveld. Chillidill dag straight thorugh. Enda ansträngningen (förutom att gå upp på morgonen, masa sig till skolan och vandra i regnet) var en no-redovisning. Gick helt ok, VG - och det får man ju vara nöjd med när man är måttligt bra på biologi. Eloge till Schitzo som kom till redovisningen endast för min och Julias skull. Du är bäst.

På tablån ikväll:
Andra Avenyn - sista avsnittet för säsongen (snyft).
Desperate Housewives
ESC Kval 1.
Dock har jag otur eftersom Desperate Housewives och ESC går samtidigt! Svårt val.. Får se hur det slutar.

När ska det sluta regna? Jag vill bada, sola och klä mig i shorts! Visserligen är vinter min favoritårstid, men vadå, det betyder inte att jag inte kan uppskatta en härlig sommar.
Lägger ut bilder från årets första dopp med Camilla och Stina.


image7 image6 image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0