Inget mig utan er

Idrottdagen var trots allt ganska lyckad. Jag slapp springa eftersom jag var förkyld men deltog i de andra grenarna. Solen sken och alla var på toppenhumör. Definitivt ett bra alternativ till en vanlig skoldag vid bänken med skolböckerna åt alla håll. Sammanfattning: ljuvt.

Senare så begav Stina, Camilla och jag oss för att inhandla kvällens middag. Vi mötte Matti vid bussen och sedan gick vi hem till moi för att grilla. Det blev fläskfilé med potatissallad och grönsaker samt hallon- och fläderpaj med vaniljsås till dessert. Camilla var grill-pro och vi andra stretade på med tillbehören.
Därefter så vandrade vi vidare mot Bromma och några klippor där annat folk redan väntade oss. Det blev en mysig kväll om något kaotisk, som avslutades med övernattning hemma hos Stina.

Morgonen därpå (idag) träffade jag min kära kusin Carro och vi begav oss till Vällingby för att i ett desperat sista försök hitta balskor till mig. Tro det eller ej så hittade jag ett par och slog till. Dock är jag osäker på om jag ska ha på mig dem eller anta erbjudandet om att låna Camillas fina pumps. Det blir som det blir.

Kvällen kommer spenderas med kussen, däremot är det oklart vad vi sysselsätter oss med,
Ha en bra kväll
Lizzy

Kommentarer
Postat av: emma

lisenfisen, ville du att jag skulle fixa din design? svara gärna i bloggen när du vill att jag ska fixa den så tar vi det mer på msn sen! PUSS

2008-05-25 @ 17:30:17
URL: http://schlemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0