Life as it should be

Idag begav sig klassen till Aftonbladet efter att ha haft lektioner på förmiddagen. Där fick vi gå in i deras Media Center och ta del utav olika aktiviteter. Min grupp hade TV-avdelningen och fick intervjua, anteckna, fota mm i ett program för att slutligen göra en nyhetssändning utav hela saken. Det blev ganska bra till sist med endast några få missar - bl.a att jag och Camilla hade missat att få med ljudet i en intervju med försvarsadvokaten. Anyway, definitivt värt besväret, dessutom bangar man inte på att slippa lite lektioner (höhö).

Efter det så tog jag och Camilla oss hem till Hässelby (efter att ha släppt av Hanna och Stina vid olika stationer). Camilla skulle iväg och fixa ögonbrynen dock så jag fick lufsa hem. Efter middagen så bestämde vi oss för att ta en promenad i det härliga vädret - en riktig powerwalk, men såklart blev inte fallet. Vi gick i en halvtimma ca sen skulle Milly käka.

Ikväll blir det no homework och massvis utav chill.
Puss, L.
image13   image12   image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0