Min mamma är den bästa

Söndag once again. Mors dag dessutom, congrats mamma! Hade ingen present (ops!) men det blev ett gulligt litet MMS på mig framför någon vägg som det stod "Grattis Mamma!" på. Det blev hon däremot glad för. Min syster hade också vid ett annat tillfälle tagit en sådan bild och tänkt skicka, men jag hann före och förstörde nöjet för henne (MOHAHA).

För övrigt årets första båtutflykt idag. Vi tog Mathias nya båt från Liljeholmen och åkte till en klippa utanför Hässelby Villastad. Där lade vi till (yes, äntligen användning för mina knop-skills) och grillade korv. Något kaotiskt blev det dock väl framme - Paulin som har noll respekt för vatten lyckades glida i från en hal sten och blev dyngsur ifrån midjan ner. Jag och Maja skrockade som små gamla tanter; "Ack, det där har vi varit med om såå många gånger förr!" och rätt som det var tappade hon sin mobil i plurret. Jag kunde inte annat än garva. Här har hon 13 års erfarenhet av båtliv och hon tappar sin mobil!? Sopa.

Ännu en gång grattis till dig mamma, det är du värd! Jag älskar dig <3333
image11
Mamma, middag i Spanien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0