Proud of beeing a nerd

Idag har det inte hänt mycket. Ny måndag, nya lektioner men ändå samma gamla visa. Ni har hört det förr va? Ett minus med dagen var att jag föll på mållinjen angående mitt biologi-betyg. Inte för att jag var i desperat behov utav ett MVG i biologi, mer missnöjd eftersom jag snuddat vid det. Ett välförtjänt VG blev det hur osm helst som jag är nöjd över. Ligger alltså kvar på mina 305 poäng.
Dock får man inte glömma att eftersom jag ska Kungsholmens internationella linje så får jag 10 extra poäng i håven och slutar då på 315, inte illa..

Till imorgon ska jag ha förberett min spanska redovisning. Som vanligt tar alla det här ytterst oseriöst. Senare på dagen ska hela klassen till Aftonbladet på studiebesök - kan lätta upp den just nu döda stämningen på lektionerna.

För övrigt vill jag passa på att hälsa klippsäsongen välkommen! Äntligen har man någonstans att ta vägen i brist på annat nu när kylan inte längre kryper på.
Puss, L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0