singing my song

Idag har jag varit hemma från skolan pga av sjukdom. Skönt med en liten paus från plugget.
Imorgon har vi idrottsdag tema friidrott. Måttligt roande. Det blir terränglöpning, 100m, längdhopp, höjdhopp och en nykomling - stövelkastning. Intressant val måste jag säga. Av den anledningen skulle jag bege mig ut på en tripp till mataffären och fick sällskap av min kära polska, Camilla. Det blev en färdig pastasallad med räkor och en loka. Smög även ner ett paket singoalla - ska ju trots allt bränna bort dem imorgon.
Efter det chillade vi på den hyfsat nyoljade (by me) träverandan och njöt utav vårsolen.

En mycket lugn dag utan nergångar så allt som allt  - ljuvt.
Skriver mer imorgon, nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0