Söndagsångest

Yeey, thank god it's sunday. Hatar söndagar. Det är sådana jag-har-inget-att-göra- och dagen-efter-dagar. Så är även fallet idag.
Morgonen påbörjades av att min syster och hennes goda vän sitter och asflabbar i rummet intill och därmed stör min skönhetssömn! Vilken fräckhet. Därpå tar jag upp min bok och lusläser den tills jag tappar intresset varpå jag sätter mig vid min käraste ägodel - datorn.
Påminns utav att jag måste redigera den förbannade engelska-filmen som inte vill göra annat än brusa när jag överför den till datorn. Suck, suck, suck. Möjligtvis kommer Hannis över och hjälper mig att spela in det sista så att jag kan avsluta den.
Pissigt väder är det dessutom. Jag som ville åka båt och öva på mina lägga-till-skills. Antar att det inte blir av nu då. Jag som verkligen behövde öva lite eftersom jag är MANÖVRERINGSANSVARIG på sommarens sommarjobb - KMKs sjösportläger som ledare. Det kommer nog gå galant, hoppas jag. Jag är bara m-ansvarig över läger 2, så det blir nog inga svårigheter eftersom de flesta antagligen redan kan köra båt. Men vill ändå öva, ICE (in case of emergency).
Ungefär så mycket roligare än så blir inte min söndagsångest, och för att sammanfatta:
BITTERT.

Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0