Välkommen Lisen

Tänkte inleda med att välkomna mig själv in i bloggvärlden - tack till mig själv.
Hur inleder man en blogg?

Jag kör väl rakt på sak:
Idag, 17/5 så har vi haft Spring Fair på skolan (jag vet det är en lördag). Typ av marknad där vi sålde kakor, korv, våfflor och annat ätbart, samt gammalt loppis-skräp som folk skramlat ihop. I år så hade min klass ansvar över parkeringen. Negativt - tråkigt. Postivt - slappt. Pengarna som vi får in går i år till niornas bal - jippie!
På tal om det, dags att skaffa skor och väska till balen. Som tur är är klänningen kirrad redan. Dock tänker jag inte lägga ut en bild, det blir en överraskning!

Kisses & Hugs
image2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0