wake up buddy!

Vaknade imorse utav att Schitzo skickade ett sms. Det var nämligen så att hon och jag hade måttligt kul på no'n i måndags så vi surfade lite på random sidor.. Hon skulle kolla upp när NRJ in the park var och klickade sig sedan vidare till wake-up calls. Då kom hon på den underbara idén att vi skulle anmäla någon, och jag var utan tvekan med på noterna. Vi bestämde oss för vår goda vän Camilla (Bullen) och fyllde i blanketten.
Tillbaka till imorse: Det visade sig att de hade ringt upp Camilla och väckt henne. Resten av dagen var Camilla salig och kunde inte tänka på något annat, lyckat säger jag.

För övrigt spenderades eftermiddagen på en kort visit till Eastmansinstitutet. Därefter passade jag på att vandra runt i stan och försöka hitta skor till niornas bal den 5/6. Dessvärre inget klockrent napp, men två fynd av riktigt snygga kuvertväskor - dock köptes ingen av dem eftersom jag vill köpa skorna först. Jag fick några inköp hur som helst; leggings, strumpor och ett par örhängen. Väldigt viktiga saker.

"No doesn't mean no"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0