Får det lov att vara en lögn att smutta på?

Just nu sitter jag och tittar på sanningens ögonblick. Fyfan vad hemskt det är. Människor som gottar sig i någon annans misär när besvikelser och saker som borde blivit osagt avslöjas. Det är mer underhållande att se på min syster som försöker rulla sin clementin från den ena armen till den andra.  Man ser ju hur de lider och hur familjerna/förhållandena splittras. Att det är tillåtet att ens sända sådana här program är sjukt. Shape up kanal 5!

Kisses, L.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej men säg till bara! :)

japp! eller..vi ska vara hemma under julen men sen kommer vi upp.....tredje...tror jag...hm. aja, någon gång då.

men jag vet inte om jag kommer upp innan dess, lutar mot det! du med eller? :D

PUSS



ps. håller med om programmet. det är sjukt!

2008-11-30 @ 21:35:02
Postat av: Anonym

detsamma min vän, detsamma!

längtar!

2008-11-30 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0