Isn't that ironic?

Sååå typiskt. Jag skulle leta efter min kamera så jag kunde fota vår snygga adventsljusstake, men guess what? Jag kan inte hitta den, och jag är säker på att jag höll i den här om dagen bara. Över till plan B. Jag fotade med min mobil för att ha något att visa er, men nej, sladden till datorn är puts väck. LYCKAT, nej, snarare bittert. Men allt här i livet kan inte vara underbart. Vissa tillfällen måste bara vara negativa för att man ska kunna uppskatta de suveräna. Shit vad jag babblar.
Over and out.
Kisses, L.

Kommentarer
Postat av: emma

känns nice att bloggen är igång igen lisen! undrade lite där ett tag vart fan du hade tagit vägen.

hoppas allt är bra med dig annars, låter som att du har ett upptaget och roligt..liv! haha. PUSS

2008-11-30 @ 20:00:10
URL: http://schlemma.blogg.se/
Postat av: emma

sv: ja men visst kan jag göra det vännen! säg bara till när du vill ha hjälp :)

saknar dig dunder mycket!

2008-11-30 @ 20:33:02
URL: http://schlemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0