Temporary BFF

Det blev en mysig hemmakväll den här fredagen, med idol, godis och soffan som mina bästa vänner. Jag orkade verkligen inte aktivera mig. De senaste veckorna har allt gått slag i slag och det var skönt att få lite andrum, äntligen. Imorgon dock så blir det tjejerna och jag! Vad vi hittar på vet jag inte men förhoppningsvis en sleepover efter en rolig kväll eftersom vi ska shoppa allesammans på söndag. Imorgon däremot så ska jag och Lollo först gå på Claras skolas julbasar och gå hennes spökrunda. Därefter ska jag och Millutto kolla på Majas dansuppvisning. Det är hennes första termin som dansare, och därmed hennes första uppvisning (memories..). Mamma ska också dit och eventuellt Mathias med. Update tomorrow!

Förresten, jag går den internationella sektionen på Kungsholmen så ni kommer märka att jag använder mig utav mycket engelska uttryck då det är en del utav min vardag.
Kisses, L.


Jag äter en halv bulle på saturnus, ändå är den big mama.


Kommentarer
Postat av: Evelina

MUMS! Hur stor är en hel om det där bara är en halv?!:D

2008-12-01 @ 16:41:48
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0