Dancing Queen Screaming for Her Life

Äntligen hemma efter en dag utav fläng. Jag vaknade imorse, alldeles försent. Jag hade tänkt gå upp tidigt för att vara  i god tid till Claras julbasar i tyska skolan. Dock så vaknade jag strax efter elva och fick stressa iväg. Jag kom till Clara i lagom tid tills att hennes pass var slut i spöktunneln och hon kom ut med tuperat hår, vitt smink och blod överallt. Hur som helst fick jag ändå uppleva den läskiga spöktunneln som Clara och hennes klass arrangerat. När vi gick igenom stötte jag på alla hennes kompisar och fick ett första intryck utav dem, mentalt sjuka, skrikande galningar. Haha, det blir kul att träffa dem sen när de är i sitt normala tillstånd och inse att det var han/hon som satt i buren och skrek, eller satt fastkejdad mot väggen.
När Clara skulle gå tillbaka för sitt andra pass tog jag tunnelbanan mot mina egna trakter för att se på Majas dansuppvisning. Hon var förvånandsvärt duktig för att bara ha dansat i ett halvår. En överraskning var att min kusin Ida också hade uppvisning, något jag inte räknat med. Jag blev nästan lite sugen på att börja dansa igen när man såg alla grymma tävlingsdansare. Camilla var också där efter att ha varit i vällingby med Stina under dagen.
Nu är jag hemma igen för att äta middag, senare ska jag vidare till Clara och träffa tjejerna.

Kisses, L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0