Once a bitch, always a bitch

Hey, hey, hey! Idag var en kort dag i plugget. Vi började med matte-quiz 8.20 på morgonen, yes! Det gick dåligt, fick 1 av 2 rätt PLUS att hon vägrade acceptera min läxa som skulle gett mig ännu ett poäng. Det var bittert och förstörde hela dagen.
Däremot så fick vi veta att vi inte hade någon musik precis efter, pga att musikläraren var sjuk så det nollställde humöret igen. Vi skulle nämligen ha framfört våra olika låtar, och eftersom jag är sämst på musik så blev jag mer än nöjd!
Så Miranda, Lollo, Maddie, Vera och jag bestämde oss för att gå till Vurma istället och chilla där. Det var mysigt med massvis av tjejsnack och fnitter.
På gymnastiken chillade vi först i gymmet, och sen var det ett tufft boxercise-pass på schemat. Lollo garvade ihjäl sig som vanligt åt mina och hennes egna boobies och jag kunde inte låta bli att göra detsamma.
När vi hade slutat så tog Maddie med oss till sina trakter och sitt favorit café - mocco. Östermalmare och stamgäst som hon är rekommenderade hon morotskakan, som vi köpte varsin bit utav allihop. Till det blev det en chai-latte för min del. Den var väl sådär men morotskakan var en riktig höjdare.
Vi var alla mycket trötta så det begav oss hemåt efter en dryg timma bara. Ikväll ska jag bara ta det lugnt för jag är så sjukt otaggad på party. Antagligen träffar jag Lollo och Clara och myser.

Det utlovade inlägget om min tid i uppehållet kommer senare!
Kisses.


Lollo, Kladdemadde och jag hemma hos Clara.

Kommentarer
Postat av: Emma

2008-11-28 @ 19:45:46
Postat av: Anonym

kul att bloggen är tillbaka! :D

2008-11-28 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0