Don't even bother send me flowers

Oui, oui, riktigt gott var det! Mamma lagar alltid så god mat. Nu ska jag ta och översätta lite spanska glosor och skicka över dem till Vera, sedan är jag klar för kvällen och kan ägna mig åt vad jag vill, typ som att jubla över att vi vann dagens deltävling i läroverksfejden! Fasiken vad gött! Efter en grov förnedring förra veckan var det skönt med revansch, HA! Jag kunde tyvärr inte följa med och titta, pga spanskan som sagt, men efter att ha loggat in på facebook så förstod man hur det stod till!

Förresten, det här med svininflusensan är ju ruskigt. De har tydligen testat fem personer i Sverige idag fast jag har inte hört vad resultaten blivit. Tänk om den kommer hit på riktigt så vi skulle bli smittade.. hemska tanke. Redan nu så är det bekräftat att två fall i Storbritannien och ett i Spanien är smittade. Tydligen finns inget vaccin heller, ännu. Läs mer här bl.a.


Bild från DNs hemsida

Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0