Ruggugglor och håltimme

Jabbadabbadooooooooo. Fint väder idag, eller vad säger ni? Me likey. Dagen har varit sååååå ovärd. Jag kom till skolan imorse för att gå på en sån där hälsokontroll hos skolsyster där hon frågar hur man mår och mäter en typ. Det var ganske odramatiskt. Och när jag satt där och fyllde i papprena om mitt liv, min familj och hemmiljö så insåg jag hur jävla bra jag har det. Jag har en underbar familj, otroliga vänner och det bra ställt allmänt. Dagens samtalsämnen knyter ihop sig till en slutsats; Lev i nuet och var tacksam för det du har.

Hur som helst var svenskan inställd så vi gick till Vurma  för lunch. Jag tog en "Rugguggla", med en smaskig tonfiskröra samt tomater och rödlök. Sedan satt vi där och pratade i evigheter om allt och ingenting. Efter en stund tog vi tag i spanskan och skrev själva presentationen som vi skulle ha en halvtimme senare, ingen vidare planering! Hohohoho... Då ringer Gustav och säger att spanskan är inställd pga att läraren råkat ut för en "minor accident". Say whaaaat?! Så jag kom till skolan bara för att missa den enda lektionen vi hade för dagen (pga hälsokontrollen).

Nu måste jag skriva min uppsats i Geografi eftersom vi kommer gå på teater hela klassen imorgon kväll. Ha en fin eftermiddag!
Kisses, L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0