Andas.

Nu måste jag faktiskt ta en paus i mitt pluggande en sekund och blogga. Eller göra något som inte har med uppsatsen att göra. Det går faktiskt ganska bra. Långsamt, men bra. Jag har ändå fått ner lite saker på datorn som låter vettigt. Jag har bestämt mig för att skriva klart hela bakgrunden samt kartor och diagram och analysen ikväll. Då har jag bara introduktion, slutsats och lite annat kvar sen. Det blir perfekt. Om jag nu genomför mitt mål. Haha. På det igen då.
Kisses, L.

Jag och systeryster för länge sedan.

Kommentarer
Postat av: maja

fan va pigg och fräsh jag ser ut då. inget smink heller, läckert!

2009-02-16 @ 18:50:22
Postat av: Anonym

sweety maja :D<3

2009-02-16 @ 19:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0