Chamonix

Ojojoj, alla förberedelser, all stress, allt, allt är äntligen över för ikväll åker jag till CHAMONIX! Hacer la ola! Spanska provet, check! Geografiuppsatsen, check! Inhandling, check! Planering, check! Packning, nästan klar. Jag har tagit fram allt jag ska ha med mig, jag har bara inte lagt ner det ännu. PUUUUUH vad skönt.
Det är hjärtskärande att åka ifrån Vera och Clara, speciellt då jag inte fått träffa dem på evigheter. Jag kommer sakna er så enormus jättetrosus!

Spanskan förresten gick helt okej. Vi fick endast två sidor att skriva den här gången, förr har det alltid varit obegränsat nämligen. Men det kändes bra när jag gick hur som helst så förhoppningsvis gick det så med. Vår svenskalärare var på begravning så på svenskan chillade vi galet och smällde ballonger eftersom det var Annas födelsedag idag, grattis! Sen så hade vi quiz på matten, det var drygt men jag fick alla rätt!

Efter geografin gick jag till friskis och tränade ett medelpass. Sista rycket nu innan CHAMONIX. Fast det var ganska deprimerande att inte kunna ta ut alla rörelser då det var mycket skutt och sånt som jag inte vågar belasta knät med. Men inget depp, jag ska ju till CHAMONIX! Bloggar innan jag åker med, annars ciaaaaao på en vecka!

Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0