Fruitsalad & Top Model

Tjenahejsan, vi ses du och jag igen. Nu har jag ätit middag och gjort klart min fruktsallad. Den ser fruktansvärt god ut, och vindruvan som jag smakade levde upp till mina förväntningar. Om fyrtio minuter börjar finalen i Top Model cycle 11, så då ska jag, Maja och eventuellt pappa (han var inte säker på om han ville se) sätta oss och titta, samt smaska på min delikata fruktsallad (anledningen till hans osäkerhet). Jag för min del hoppas Analeigh vinner, hon har utvecklats så grymt genom hela säsongen och är den fräschaste och den som bäst kan representera Amerika. Jag håller tummarna.



Förövrigt kan jag inte bestämma mig om de individuella valen. Matte C och Spanska 4 är givna, men sen då? Jag funderar på Business (50p) och Comuter Basics (50p), kruxet är bara att båda är under höstterminen. Hmm...
Annars kanske jag vill välja drama, eller Environmental Studies, båda på 100p. GAAAH, jag blir galen!

Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0