Geography is a wonderful thing

Hey you. Nu sitter jag åter igen på mina Geografilektion och chillar galet. Vi får egentligen gå hem, men klockan fyra ska jag, Vera och Lollo träffa Clara och träna. Det går hur som helst bättre för mig idag än igår! Nu har jag fått fatt i några riktigt smaskiga texter och faktan som kan hjälpa mig en bra bit på vägen.

Det är ganska skönt att vara i skolan när det inte är så många i tex klassrummet. Det blir lugnt, utan att det är tråkigt och bänkarna plus stolarna förvandlas till vilketr café som helst. Man sitter och småpratar och får inte så mycket gjort, men det är jättemysigt.. okej, jättemysigt var väl att överdriva, men det är skönt.

Jag försov mig imorse förresten. Tack och lov så ställer min syster sin väckarklocka alldeles för tidigt så jag vaknade utav den, 20 min försent, förvisso, men mycket bättre än flera timmar. De här långa och tidiga dagarna tar kål på mig. Jag har jättemycket att göra nu; Geografi-uppsatsen, Musikprov att plugga till (imorgon), Spanskaprov att plugga till (torsdag) samt en miljon till saker inför Chamonix.

Nu måste jag fortsätta, skriver när jag kommer hem.
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0