I believe these roads were made for us

Endast två fjuttiga dagar kvar, och jag har fått lite saker gjorda. Jag har köpt nya strumpbyxor, tre par och tagit ut pengar. Mamma har varit på Apoteket med och införskaffat ansiktskräm, åksjukepiller och ipren. Så nu är det i princip att packa, skriva uppsatsen och plugga spanska kvar. Plus träna då, och massa småsaker som dyker upp hela tiden. Som att handla matsäck kom jag just på. Åååhh. Hur som helst tänkte jag bara berätta att jag inte kommer blogga under sportlovet då jag är i Chamonix, som ni säkert vet. Alltså gäller de vanliga rutinerna som att inte ringa eller smsa mig, över huvud taget.

Nu är det grand finale i Hell's Kitchen som jag ska smygtitta lite på medan jag pluggar. 
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0