Lights will guide you home

Äntligen hemma! Geografin var som tidigare nämnt urtrist men engelskan var desto roligare. Miranda och Jennifer hade ordnat en jättebra presentation på vad "En midsommarnattsdröm" handlar om. De förklarade på ett roligt och snyggt sätt så nu har man mer pejl.
Vi fick då även veta vilka roller som finns, jag vill gärna delta i skådespeleriet, men endast en liten roll. Jag kan tänka mig Älvdrottningen eller Den andra drottningen som har relativt små roller.

Sen åkte jag till Åkermyntan och mötte upp pappa för att köpa frukt till en fruktsallad som jag ska göra nu. Det blir mys att vara i köket med pappsen, när han lagar middag, och jag efterrätt!

Förresten hade jag DUBBLA lektioner Naturkunskap imorse. Det var pest. Och imorgon ska pappret om de individuella valen in. Huvaligen.

Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0