Live, love and laugh

Haft en prima dag? Min har varit upp och ner. Gympan började bra och jag var grym på killerball enda tills jag råkade vrida mitt stackars knä och förlorade stabiliteten. Så jävla typiskt, det gjorde skitont också! Sånt gör mig så arg, inte långt kvar till Chamonix och jag får inte åka om jag inte är fullt frisk i knät. Jag var inte den enda som gjorde mig illa. Sandra råkade springa in i väggen eller liknande, missade själva händelsen, och skadade foten som svullnade upp, stackarn. Om du läser det här lägg foten i högläge så går svullnaden ner :).

Svenskan var också chill då vi kollade på en film, "Hets". Gammal svartvit rulle som var måttligt spännande, men jag kände mug ändå som en prinsessa för Lollo och Vera satt och lekte med mitt hår, satte upp det och masserade mig. Haha, tack tjejer, mer sånt!

Spanskan var som vanligt olidlig. Punkt. Väl hemma satte jag mig på träningscykeln (varannan dag var det) och cyklade i ca 30 min. Sen ska jag även göra mina övningar. jag ska till Chamonix.
Det är även dags att välja individuella val till 2an. Svårt det där. En sak som är säker är att det blir matte C. Antagligen blir det Spanska 4 med, men det lockar desto mindre..

Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0