Maybe we can start again

HEEELLLOOOOO LOVERS!
Jag tog en bloggpaus och fick en del klagomål så jag beslutade mig för att börja igen. Det var galet skönt även fast jag missade det mycket flertalet dagar. Jag tänker inte skriva värsta långa inlägget om vad jag gjort sen sist. Det har varit uppåt och neråt. Punkt slut.

Imorse gick mitt självförtroende i botten. Ingenting satt snyggt, sminket kladdade och håret hängde livlöst. Förra veckan hade jag en snyggvecka, nu får jag mitt straff.  Efter att ha bytt kläder fem gånger och satt upp håret i en hästsvans så for jag till skolan som började 11.20 (tack gode gud för måndagar). Dagen inleddes med matematik där vi fortsatte med sannolikhetslära och matte B. Jag är sååååååå grym som tagit mig igenom matte A på ett halvår. Till lunch blev det Rattatouille. Och godare finns ju. Geografin var tankespridd och engelskan hur lugn som helst. En smärre chock slog oss under den lektionen som väckte blandade känslor. Dessutom så valde vi vilken pjäs vi vill framföra på Shakespeare-day i Maj. Det blev "En midsommarnattsdröm".

Imorgon har jag egentligen tandläkartid 10.15 men jag vägrar att gå. Jag fick reda på det igår och när jag försökte ringa för att ändra tid så rullar bara deras telefonsvarare och via internet funkar det inte heller. Jag börjar 10.10 imorgon med gymnastik och jag tänker inte missa den för en dum tandlänkartid som jag ändå inte vill gå på. De är så dååååliga så det är sjukt. Jag har aldrig haft samma tandläkare och de är sämst och man känner sig inte ett dugg trygg. FYFAN.

Kisses, L. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0