Quoting Lollo; JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD

Nu börjar det kännas. Jag åker i övermorgon. Det kom lite plötsligt faktiskt.. Dock ska det blir så sjukt kul. Jag har lagt fram alla kläder jag ska ha med mig, tom pyjamas som jag alltid glömmer. Imorgon måste jag åka hem till pappa och hämta lite småsaker; jeans, tofflor, solglasögon och ett vitt linne. IT'S ON BABY! Jag kommer sakna mina gullisar Clara och Vera jättemycket nu när jag åker men jag har ju Lollo och Maddis vid min sida så det går nog bra.

Jag är så duktig. Jag skulle ju gå och träna idag på Friskis&Svettis, men de har ju gjort något asjobbigt bokningssystem som gör att man kan boka i förväg. Detta i sin tur orsakar att spontanträning inte längre är möjlig för alla pass är fulla. HA! Vilken dårskap. Så nej, jag kunde inte träna förrän typ tre timmar senare då de hade några få platser lediga. Så jag gick hem och spinnade i en sjuhelvetes fart i en halvtimma och sedan hade jag även ett fyspass med mina vanliga övningar som vanligt. Så nu är jag nöjd, och trött.

Vi dansade förresten på gympan idag. Måste antyda att jag fick två olika, mycket skickliga part

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0