Some things you just got to do.

ÅH. Nu måste jag ta mig i kragen och göra svenskan. Vi håller på att skriva referat till en artikel. Det är bland det tråkigaste jag gjort i svenska. Svenska är ett kul ämne! jag vill skriva noveller eller läsa böcker, inte skriva referat! Jag är hur som helst klar. Måste bara rätta och fixa lite. This sucks. Jaja, sedan blir det mina benövningar jag måste göra varje dag nu fram till Chamonix om mindre än två veckor. Jag ska även träna varannan dag, jag hade tänkt friskis två gånger i veckan och lång powerwalk två gånger. Det låter väl duktigt?

JAJA, svenska var det.
Kisses, L.

Ge mig sommar direkt efter Chamonix.
Btw, bada efter segelbåten är bland det mysigaste man kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0