Stressed or blessed?

Hej allihopa! Jag är hur stressad som helst! Just nu så har jag precis ätit en bit mat och ska börja med uppsatsen, igen. Jag mådde inte bra i skolan idag så jag gick hem efter matten. Det är mycket bättre nu, men jag hade världens magsmärtor och huvudvärk. 

Det är inte långt kvar nu till Chamonix! Bara, tre dagar! Och på den fjuttiga tiden ska jag göra en miljon saker. Jag ska växla pengar, inhandla tusen saker, packa, skriva listor, skriva uppsats, plugga till spanskaprovet, gå i skolan och träna. Kul.

Igår var jag på möte med KMK-gänget. Vi snackade lite inför i sommar och så, det ska bli så sjukt roligt att få åka ut igen. Sen så dog jag av stress. Fast, tänk vad skönt när jag sätter mig på bussen på torsdag och har gjort allt och har bara ett långt lov av skidåkning och festande kvar. Härligt, härligt.

Plugg var det.
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0