Sweet home villastaden

Nu har jag äntligen kommit hem efter en lång och kylig färd hemåt. Jag är dessutom arg på pappa. Får se om han kan smälta mitt hjärta av is (för att det var så kallt utomhus, och för att jag har så långt till bussen) med hjälp av lite mat. Jag är nog lite bitter. Stackars Lollo, på tal om det! Hon träffade en kille, låt oss kalla honom "S" för svin. S har nu känt Lollo i två dagar och har varit otrevlig och elak mot henne flertalet gånger. Hur som helst, såhär löd konversationen:

S: Vilka skor är snyggast, Williams eller mina?
L: Jag måste säga Williams, jag var ju med och valde ut dem.
S(spydigt): Ja det är klart, annars vore det som att dissa dig själv.
L: Varför är du så bitter?
S: Jag blir bitter av att se ditt ansikte.

VASA!? Hur dum får man vara? Han har känt henne i två dagar. HU för sådana snubbar. För er som inte har privilegiet att ha sett henne; Lollo är snygg.

Nu har jag iallafall varit duktig och tränat utan att skada mitt djävulsknä. De dagliga övingarna och sedan är dagen komplett. Eller nästan åtminstonde. Jag vill skriva lite på uppsatsen med, sen är jag mer än nöjd.

Kisses, L.


Kommentarer
Postat av: William

HA HA HA HA! ROLIGT!



Han är så jävla störskön.

2009-03-04 @ 19:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0