Valentine's day

God morgon alla som älskar och älskas. Idag är det alltså den dagen då man ska bry sig om dem/-n man håller varmast om hjärtat. För min del så ska jag vara med min familj nu på dagen. Vi ska åka och titta på färg till mitt och Majas rum nu när vi ska göra om. Kvällen blir mys hos min Kladdis samt några andra utav mina närmaste. Vi kommer däremot sakna Clara och Vera som ska umgås med sina respektive pojkvänner.

Vera söker till UWC idag. Det är flertalet skolor startade av FN för überambitiösa människor, som Vera. Om hon kommer in är hon borta två år, alltså resten av gymnasietiden. Jag hoppas att hon kommer in, vilken chans! Fast ändå inte.. Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Vi skulle ju hålla kontakten, absolut! Men att inte ha henne vid mig varje dag får ögonen att tåras. Det här handlar trots allt om henne, och eftersom det är hennes största dröm unnar jag henne det, hundra gånger om. Jag vill att hon kommer in, Lycka till älskling.

Igår var jag och Lollo hos Clara och tittade på film. Vi var så trötta och slitna som vi vanligtvis är på fredagar. Vi hyrde "Barnhemmet", en relativt ny skräckis. Den vr skitbra. Se den! Skräckfilmer är inte direkt känd för att vara bra, bara läskiga, men den här var ruskigt bra, samt läskig såklart. En sådan film man tycker om att se, och inte bara dör av att man håller på att kissa på sig. Kissa på sig höll väl Lollo på med hela kvällen, hon var skitskraj. Jag och Clara var väl också ganska rädda, men det var mest för att Lollo skrämde upp oss med sitt skrik, hehe.

Nu ska jag åka och köpa färg.
Kisses, L.




Kommentarer
Postat av: v

jag hoppas att jag kommer in men du vet: I´m not moving<3

2009-02-15 @ 11:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0