A hard work, work.

Hi there. Jag håller på och skriver min essay om Algeriet och västvärlden och shit. Det går ganska bra! Lite längre analys och finslipning så är jag nöjd. Självklart så måste background, intro och conclusion dit med men det är den lätta delen - tas hand om imorgon. Där har ni anledningen till uteblivet bloggande.
Nu sitter jag och väntar på att papi ska komma och läsa igenom den så jag kan få en åsikt med lite perspektiv.
Idag var den lååånga dagen i skolan. Den var jobbig. Det positiva var att vi inte hade någon mattelektion, fast vi hade behövt det inför det kommande nationella provet. Jag, Josefine och Vera gick då till Fix och åt lunch. Svenskan och spanskan var chill men lååånga och tråååkiga. Imorgon är dagen också lång...

Maja klagade förut när hon läste min blogg på att hon inte var med någonting. Så jag ska försöka involvera henne lite mer, det tycker ni andra säkert är asroligt att läsa! Om min lillasyster som har kronisk damp och de största humörsvängningarna jag sett.

God natt. Nu kan jag sova med gott samvete efter allt mitt arbete!
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0