Crisis.

Haft en trevlig kväll?
Inte jag. Mamma var här på middag och vi hade ett enda, stort, långt, odrägligt familjeråd. Vi snackade motion, matvanor, hushållssysslor och andra livsviktiga, urtrista saker. Aningen kaosat och både jag och Maja blev väldigt upprörda!

Nu är det över i alla fall och jag ska sätta igång med spanskan. Vera är en gullis. Hon är så sjukt underbar. Jag älskar henne. Puss my love.

Idag var chill! Jag kom till skolan och gick ögona böj till skolsyster för att förlänga mitt tillstånd att få åka hiss. Hon var inte där. Jag hade so och hittade MASSVIS med smaskig information som är döviktig för min uppsats. Innan lunchen var hon inte heller där. Då var hon på lunch. MORR. Jag hade engelska och William gjorde en underbar imitation av Tjomblahombla eller vad hon hette från någon pjäs (är inte så bra på namn). Det var fantastiskt kul och jag ser gärna en repris eller två utav den!

Spanska.

Kisses, L.



Vera 1960 (PRETTO)

Kommentarer
Postat av: vera

I love you L

2009-01-13 @ 08:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0