I miss you when you're gone

Heeey allesammans. Jag kom igår hem från mitt kära Trysil med mycket news i bagaget. Jag hade tänkt att skriva en längre summering utav lovet men det får bli senare, är så trött nu eftersom man inte fått in dygnsrytmen. Hur som helst så fick jag träffa mina lovely ladies Maddis och Vera idag. Det var ett kärt återseende. Första skoldagen och full fart redan. Vi fick tillbaka matteproven som var lite av en besvikelse då jag hoppats på MVG men bara fick VG. Men det visade sig att hon slarvat med rättningen så jag hade fått tre poäng mer än det som stod vilket lade mig på MVG nivån. Så det var bra trots allt!

Lägger upp bilder och sånt senare.
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0