Myror i brallan

Äntligen! Blogg.se har varit omöjlig hela gårdagens kväll för mig. Jag hade ju tänkt slänga in dagens bild och ett litet kvällsinlägg men neeeej, det gick inte för sig. Anyway så blev jag hemma dels för att jag fortfarande mådde lite pyton, dels för att mamma inte lät mig gå ut.
Jag måste få festa! Det var typ en månad sen sist, drygt. Det drar ju ner humöret att man haltar och är nog inte så väldans attraktivt. = Jag kan inte dansa = katastrof. Jag längtar till Chamonix! Det ska bli så sjukt kuuuuuuuuuuul. Kladdis, Lollo och MOI ska åka skiten ur alla, och sedan festa sönder dem. Okej, det lät lite aggressivt, men man får inte utlopp för så mycket när man sitter hemma en lördagskväll.
Förutom det så kom Loooollo hem igår. Det var skönt att höra hennes röst igen och jag längtar tills vi ses imorgon! Idag måste jag skriva på min uppsats om folkmorden i Algeriet, någon som kan något om saken? Och sen blir det SATC, jag kan inte få nog. I'm a SATCOHOLIC. (Det lät inte lika proffsigt som jag hoppats på).

Have a great day,
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0