Party like a rockstar, look like a moviestar.

Hey you. Jag kom just hem från en tur till Vällingby med Camilla. Vi gick lite i affärer och fikade. It's nice to catch up. Jag köpte en ny mascara, som jag verkligen behövde! Det blev Loréal's Telescopic. Jag har testat den förut och var nöjd då, men nu har det ju kommit en (hyfsat) ny svart modell. Så när jag ändå behövde en så kunde jag ju passa på att pröva den. Sen köpte jag ett läppglans från Maybelline i en rödrosa ton. Strumpor blev det med, samt present till Carro som fyller år imorgon. Ikväll så ska jag till henne på middag och partaj så jag ska alldeles strax gå och byta om sminka om mig. Nu ska jag bara vila upp mig, sedan ladda med musik.

Ha en trevlig kväll!
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0