Ursäkter är användbara.

Jag har inte kommit in på internet förrän nu, därmed uteblivit bloggande. Jag hade bara en lektion idag. Hur skönt som helst! Vår svenskalärare var borta/sjuk/whatever och vi fick lov att skippa so-lektionen eftersom Swahn var skyldig oss det pga av debatten som tvingade oss att stanna kvar efter skolan. Så jag vandrade hem (snarare haltade) och kollade lite sex and the city eftersom jag fick boxen i julklapp. Sen kollade jag även på senaste Gossip Girl avsnittet, WOOOOOOOOOAAAAH (!!!!!).

Imorgon börjar jag lika tidigt igen men då är det en chiiiilll dag. Jag kan ju inte vara med på gympan heller, och musiken kommer vara lugn som vanligt. Matten däremot.. Men eftersom jag fick MVG på provet så är jag inte stressad. Även fast vi har nationella om några dagar bara (!!!).

Nu måste jag verkligen sova, min hals har förresten börjat göra ont. Jag får hoppas att det snart går över, jag pallar verkligen inte det  här med. Som om jag inte hade nog med mitt knä!

Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0