My kind of bad luck

I am TERRIBLY sorry. Jag skrev inget igår, men jag har en daamn good reason. Jag blev sjuk bara sådär och fick väldigt ont i magen vid halv fem ca. Innan hade jag varit med Vera på Wayne's vid Rådmansgatan och träffat Clara! Ett kärt återseende x100000000000. Sen var hon tvungen att gå, men jag och Vera stannade kvar en stund till.
Lite senare så åkte Vera hemåt och jag till Mamma så jag kunde få skjuts hem och slippa åka tunnelbana. När vi var på väg hem fick jag hemskt ont i magen, jag trodde jag skulle svimma. Så mamma släppte av mig hemma och jag tog en varm dusch som är så skönt när man har magont. Det hjälpte lite men jag gick och lade mig i sängen efteråt. Jag vaknade strax efter nio igen och då satt hela familjen och tittade på Let's Dance. Jag joinade dem och mamma tvingade i mig lite te och blåbärssoppa (?). Sen hade jag ingen ork att sitta och blogga eller vid datorn över huvud taget så jag satte på lite satc och började på den fjärde säsongen. Den serien är sjukt bra måste jag bara säga.. Så nu ska jag väl fortsätta med det idag; Sex and the city, te, blåbärssoppa. Om jag har tur kanske jag får lyxa till på en macka med lite smör. LYYYYYX.

Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0