Wishing for sleep

ÅÅÅH, jag är så trött! Jag kunde inte sova igårkväll och började tidigt imorse så det blev inte mycket sömn för min del. Det blir inte bättre av att jag blivit mycket förkyld.

Idag så åkte jag till stan för att köpa något att ha på mig på Carros 18-årsfest. Jag hittade en svart kjol från Monki och en blus från HM. Vet inte om jag tänker ha på mig någon av dem, men det var kläder som jag behövde. När jag och Vera satt på tunnelbanan så kom det in en snubbe och började spela musik. HAHA, Vera blev sjukt frustrerad och ville slå ner honom för att han störde hennes frid. Jag gick av en station innan henne så jag hoppas hon inte gjorde någon illa.

Nu har jag skickat min uppsats till Swahn också så jag är ledig för kvällen! Känns bra. Kanske ska kolla på lite satc. Jag är inne på sista säsongen nu.. Jag vill inte att det ska ta slut.

Kisses, L.

Kommentarer
Postat av: vera

haha helt ärligt, det är fan det värsta som finns!:)

p.s jag dödade honom inte... men nästan;)

2009-01-21 @ 19:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0