Hey girl, hey!

Tillbaka. Vi fick kyckling i grön curry med bulgur och sallad. Det smakade mycket bra.
Jag och Vera gick och tränade idag också, det blev aerobics som är kul men svårt att hänga med i eftersom man lär sig hur många nya steg som helst på så kort tid. Innan det träffade vi Clara på Café Fix och pratade ett slag. Vi har ju inte setts på hur länge som helst iom Chamonix och allt så det var ett kärt återseende. J

Jag och Vera har gemensamt lagt upp en plan på vår träning; vi ska träna två gånger i veckan på friskis, två gånger hemma/enskilt i form av löpning spinning och dylikt. Dessutom pratar vi om att gå och pröva nya saker såsom Afrikansk dans, simning, yoga och andra saker som man inte gör så ofta. Det skulle vara ca en gång i veckan om det hinns med. Känns bra det här, man vill ju bli fit inför beach 09 (höhö).

Ikväll så ska jag hur som helst fokusera på skolan. Vi har spanskaprov imorgon, endast grammatik (!!!), samt matte quiz som  vår snälla mattelärare gett oss. Alla älskar vi ju sånt.
Då vet ni hur min kväll ser ut, hoppas er blir mer roande.

Kisses, L.

Kommentarer
Postat av: William

Jag uppskattar att du betonade din referens till beach 09 med "höhö", allas våran Lollo har sagt det helt seriöst till mig vid ett antal tillfällen.

2009-03-05 @ 19:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0